2010-03-03

Világszám - műsorajánló

Nem vagyok egy aktív televíziónéző, így csak utólag tudom ezt a műsort azoknak ajánlani, akik vasárnap délelőtt esetleg nem a televíziókészülékek előtt punnyadtak.
A Világszám legutóbbi adásában a műsor készítői az Őrség falvai között barangoltak, szerepel benne szeretett falunk is. A műsorban megszólaltatott szereplők is ugyanazt a megmagyarázhatatlan vonzódást érzik e tájegységhez, mint amit mi érzünk folyamatosan, amióta megismertük az őrségi vidéket, az őrségi embereket.

2 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Ez olyasmi műsor, mint a Főtér? A kérdésem mutatja, hogy én is mennyire vagyok tisztában a kereskedelmi tévék műsoraival, főleg a vasárnap délelőttiekkel :))
Mindenképpen meg fogom nézni, ha már van rá lehetőség, hogy utólag megnézzük.

Annamarie írta...

Minyon, én sem tudom annyira, de szerintem hasonló. Mondjuk a Főtér az egyik kedcenvem, azt ha tehetem, vasárnap reggel az ágyból nézem :-)