2018-03-21

Újabb szülinap

Egy kicsit személyes lesz a mai témám. Tegnap reggel, ahogy indultam dolgozni, sajnos az éjszaka lefagyott havas úton megcsúsztam, járművem irányíthatatlanná vált, és keresztül repülve pár métert egy árkon, becsapódtam egy fába. Ha nem ilyen autóm lett volna, mint amilyen volt (sajnos múlt időben), akkor a legjobb esetben is kórházban lennék, de rengeteg híradást láttam már, hogy fának csapódva meghalt a sofőr. Így a március 20-át - amit amúgy a boldogság világnapjának tituláltak - én második szülinapomnak tekintem. 

Az autó menthetetlen, ami nekem egy külön trauma, mert szinte szerelmes voltam belé. Egy Rover 75 típusú, 2 literes V6-os motorral ellátott, bőrüléses, faberakásos gyönyörű gépjármű volt, csodaszép kék színben. 2016-ban vásároltam, és még a rendszám számai is a kedvenc számaimból állt. Mondjuk ez mellékes. Nem volt fiatal, az idén vált nagykorúvá. Egy nagy erőgép volt ő, és örültem, hogy az enyém lehetett. Nagysága miatt soha nem volt problémám, férjem mindig mondta, hogy nem nagyzolásból kell nagy és erős autót venni, hanem azért, hogy ha kell, megvédje az életemet. Bejött... Ha tegnap egy Suzuki Swifttel történik mindez, ma nem írom ezt a bejegyzést.

Nekem zúzódásokon és a sokkon kívül más bajom nem lett, kinyíltak a légzsákok, a bal kézfejemen keletkezett egy nagy pukli, ami már tegnap óta borogatva lejjebb ment, most már csak zöld-lilában játszik a kézfejem. Ami kicsit fájdalmasabb, az a biztonsági öv által okozott zúzódás, végig a mellkasomon, hasamon keresztbe, és jelenleg olyan fájdalmakkal, hogy lehajolni sem nagyon tudok. Ezt leszámítva jól vagyok.

5 megjegyzés:

kovtama írta...

Hű Annamarie :( :( Sajnálom. :( Jó, hogy megúsztad, tényleg nagy tragédia lehetett volna. Rettenetes már ez az idő, ráadásul a kevesebb hó, ami azonnal ráfagy az útra veszélyesebb is. Nagyon sajnálom, és azért az autó is veszteség bőven, mert mindennapos használatodban volt, a munkához kell, nem luxus. Tényleg szerencse, hogy ilyen autód volt és legalább túlélted, de azért az anyagi veszteség is padlóra küldi az embert. Jobbulást neked!!! Sose történjen meg többé.

Annamarie írta...

Köszönöm szépen kedves szavaidat. Igen, anyagi szempontból sem mindegy. Itt vagyunk ketten a férjemmel 2 külön autóval, és pont azt beszéltük, hogy kéne még egy harmadik pluszba, hiszen bármikor baja lehet bármelyiknek. Erre fel a balesetem előtti napon a férjem autója bedöglött a munkahelye parkolójában, csak az enyém maradt, ami hadra fogható volt. Egészen tegnap reggelig. Most itt állunk ketten egyetlen autó nélkül, és aki ilyen kis faluban lakik, mint mi, az jól tudja, hogy autó nélkül nincs élet, mert itt nem jár busz, legfeljebb napi 2, az sem abban az időben, amikor kéne. Így kölcsönkértünk egy autót, amit használhatunk addig, ameddig a férjem autója elkészül. És akkor nekem is kell nézni egy másikat. Persze mondanom sem kell, hogy pont egy ugyanolyat, mint amilyen volt. :-)

Holdgyöngy írta...

köszöntelek a két születésnaposok táborában, engem műtéttel mentettek meg, a többit leírta Tami. S jobbulást kívánok.

Kósa Márta írta...

Két születésnap - nálam is!

Gratulálok!

Tenyerén hord valaki!

Annamarie írta...

Köszönöm! Valószínűleg a jó Isten! 😊