2014-10-14

Lehet, hogy ő a bűnös?

Gilisztaűző varádics... telis-tele a ház mögötti rét, Laci pedig szép mennyiséget lekaszált belőle, természetesen a kecskéknek. 


Megkérdeztünk egy hozzáértő embert (biológust), valamint az állatorvost is, akik azt mondták, hogy ez a növény az állatokra kis mértékben féreghajtó, nagy mértékben pedig mérgező hatással bír. Tehát  mi kecsketartók, óvakodjunk tőle!


További híreim: kecskéink egyre jobban vannak, Roni kutyusunk is kezd rendbe jönni a kullancsfertőzés után. Egyre nagyobb az étvágya, egyre jobb a kedve is. Remélem, így is marad! 

4 megjegyzés:

Lizi írta...

Én Erdőkóstolót is megkérdezném, ő botanikus:)

Messzenéző Minyon írta...

Én, amióta olvastam ezt a cikket:
http://www.szabadfold.hu/zoldfold/kecskesirato
azóta nagyon óvatos vagyok mindennel, hogy mit lehet nekik adni. Pl. a kecskerágót vajon ki nevezte el, amikor annyira mérgező, hogy nem hogy kecskéknek, de senkinek sem szabad adni??

Annamarie írta...

Ezt a cikket én is olvastam :-(
Sokan abban a hiszemben vannak, hogy a kecske mindent megesz... Hát nem! Vagy ha igen, akkor fel is fordul tőle.

Névtelen írta...

Szia! Örülök, hogy újra írsz. Lányaim azóta is emlegetnek. Kitartást és egészséget kívánok nektek. üdv Szilvi (aki csak úgy betoppant a nyáron :) )