2014-05-28

Kertem egy szeglete

A futórózsáim: sárga, hófehér és rózsaszín

Akkorák a virágok, hogy alig bírja el a növény szára




Kedves kis futó kaspóban.

A petúnia is örök sláger nálam.

A vadrózsa bokor teret hódított.
Kicsit muszáj lesz vagy összekötni, vagy lemetszeni.

A kerti kiülőnk "ablaka". A kiülő teljesen megújult.

Mire jó egy már használaton kívüli kerámia edény?

A mediterrán gyöngyszem: az örök kedvenc bougainvillea. 

Csíkos petúnia

A kerti kiülőnk egyik oldala.
Ha majd teljesen kész, akkor lesz róla egy "ilyen volt-ilyen lett" bejegyzés.

7 megjegyzés:

Vályogvető írta...

Gyönyörű a kertetek virágos szeglete! A kiülő is nagyon tetszik, várjuk az "ilyen volt - ilyen lesz" bejegyzést.

Vályogvető írta...

Ja, és szuper a képes bejegyzés. Tudod nálam minden "csak" képekből áll...

Holdgyöngy írta...

Várom én is a bejegyzést. A fehér rózsák a kedvenceim.

Gandalf írta...

Jó nézegetni a képeidet! És olvasgatni soraidat! Kellemes hangulatot árasztanak...

Monika írta...

Visszataláltam.:) Örülök a bejegyzéseidnek!

Monika írta...

Megyünk Őriszentpéterre a RENDre.:)Nagyon várom,csak pakolni utálok.:)

Monika írta...

Hú,de szép szeglet!!!!!!!Úgy emlékszem,hogy írtam neked valahova bejegyzést,de nem találom most.Megnéztem a térképen,hogy hol laktok.:)
Mi holnap indulunk arrafelé a REND-re.:)