2013-04-10

Megérkeztek...

... az első fecskék! Laca örömmel újságolta, hogy az esti etetéskor a kecskeólból kijövet meglátta az első fecskénket. Ez már talán tényleg az igazi tavasz eljövetelét jelzi! Tavaly tavasszal voltak először nálunk lakó fecskék, most az idén visszatértek. Akkor a kecskeólba fészkeltek be, szerintem most is azt jöttek felderíteni. Nálunk igazi jó otthonra leltek, az állatok végett kaja és víz mindig adott, a kecskeólban nyugi van. 
Apró örömök ezek, amelyek megédesítik a hétköznapjainkat :-)

2 megjegyzés:

HP írta...

De jó nektek, vannak fecskéitek! Én már évek óta nem is láttam egy darabot se. Pedig a kertemben van jó sok légy, állítólag azt is eszik.
Jól néz ki a fejléced. Tetszik!

Messzenéző Minyon írta...

Remélem, van már mit enniük, mert mindenhol azt lehet olvasni, hogy nincs még rovar a fecskéknek. Bár talán ez a kandikáló tavasz már előhozza a rovarokat is. Én már láttam idén két klasszikus hétpettyes katicát is (áttelelő Harlekineket pedig tonnaszámra). Le is fényképeztem az egyiket, mert lassan a Harlekinek mellett már ritkaságszámba mennek.