2010-07-27

Meglepetés

Tegnap igazán nagy meglepetés ért, amikor is egy idegen úr jelent meg a házunk előtt. Megkérdeztem, hogy segíthetek-e, ő a nevemen szólított, és amikor bemutatkozott, akkor ért csak meglepetés: Vidéki portát, kedves blogger társamat tisztelhettem a vendégben. Kiderült, hogy családjával az Őrségbe jöttek nyaralni, és egészen véletlenül a szomszédunkban töltik az elkövetkező egy hetet. Kívánom, hogy jól teljen a pihenésük, érezzék kellemesen magukat és vigyék magukkal kis falunk jó hírét!

2 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Húha, ez aztán a meglepetés! Én is üdvözletem küldöm nekik!

porta írta...

Kedves Annamarie! Köszönöm, hogy élőben is megnézhettem a házatokat. Olyan szép vidéken laktok, hogy még az eső sem vette el a kedvünket. Ma reggel megpróbálkoztunk elbúcsúzni, de talán még nagyon korán volt. Ezért ezt most a blogon keresztül pótolom.