2010-07-24

Megkaptam

végre az általam már nagyon várt felmentési okiratot. A héten a kilépő papírokat intéztem Pesten, így végetért egy hétéves fejezet az életemben. Kicsit nosztalgikusan gondolok vissza a munkahelyemen töltött évekre, összességében elmondhatom, hogy jól éreztem magam. Mivel tudtam, hogy ez a munkahely és beosztás csak a kormányváltás idejéig tart, így nagy meglepetés nem ért, tudtam előre a végkifejletet. A felmentési idő, végkielégítés és egyebek figyelembevételével azonban ebben az évben már nem igazán kell törnöm magam azon, hogy új munkahelyet találjak. Természetesen ha adódik, akkor a jó lehetőségeket nem fogom kihagyni, így ha lakhelyemhez közel eső (~50 km-es körzet), nekem tetsző feladatkör kerül meghirdetésre, arra mindenképpen pályázni fogok. Most viszont kezdődik a 28 év folyamatos munkaviszony utáni jól megérdemelt pár hónap pihenés.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Kívánom, hogy élvezd nagyon ezt a megérdemelt pihenőt!!:) (De ugye azért gyakran olvashatunk Rólatok?:))

Unknown írta...

Annamari, nagyon sok sikert kívánok és sok boldogságot, és gratulálok az újabb okleveledhez és irigykedek. Ne felejts el minket, régi kollégákat, jelentkezz időnként, rendben? Millió puszi neked: Mariann