2010-02-16

Várjuk együtt Zsuzsannát!

Talán a csodálatos, napsütötte hétvége után az ember(lánya) egyre inkább reménykedik a tavasz közeledtében. Az általam olvasott blogokban is mindenki a tavaszt várja. Az idei tél kitett magáért, hideg is volt, hó is volt, de szerintem nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel: elég is volt.


Valahol olvastam, hogy egy népi időjós bizony még Húsvét napjára is kemény fagyokat jósolt, csak reménykedni tudok benne, hogy nem válik be előrejelzése.
Mindenesetre a néphit szerint, ha február 19-én, azaz Zsuzsanna napján magasan száll a pacsirta, az a jó idő közeledtét, a természet újjászületését jelzi.

Már csak néhány napot kell várnunk, és megtudjuk, hogy mire számíthatunk!

5 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Sajnos, én is azt hallottam, hogy hamarosan visszasírjuk a havat, mert az tud legalább szép is lenni, nem úgy, mint a hóra eső, s minden locspocs. Egyelőre nálunk is gyönyörű az idő, ragyog, és OLVAD!!!

Messzenéző Minyon írta...

Ezt a pacsirta-dolgot én is olvastam, de hol fogok én pénteken pacsirtát látni?? Mindenesetre aki pénteken pacsirtát lát, mindenképpen szóljon nekem!!

Fahéjasalma írta...

Szia Annamarie! Köszönöm, hogy olvasod a blogomat! Én is benézek hozzád gyakran, sok szépség van Nálad, és érdekes olvasnivaló.
Én is kíváncsi lennék, mit jósolnak holnap a pacsirták, de errefelé nincsenek sajnos...
Mindenesetre, tényleg jöhetne már a tavasz, a napsütés!

Fahéjasalma írta...

Szia ismét! Örülök, hogy ma is jártál nálam. Kérdezted a párom foglalkozását... ő ács, nagyon szépen dolgozik, nem csak tetőket készít, hanem komplett könnyűszerkezetes házakat is vállal kulcsrakészen, és persze kisebb fa-dolgokat, mint pl. szaletli, garázs, előtető stb. Sajnos most az építőipar nagyon leállt, ezért vagyunk ilyen nehéz helyzetben. Nekünk is hitel, félkész építkezés...
Nem írtam még, hogy gyönyörű a házatok! Olyan hangulata van ezeknek a házaknak, amit semmilyen újonnan épült "csodapalota" sem múlhat felül.

Annamarie írta...

Fahéjasalma: köszi, mi is nagyon szeretjük ezt a házat. A hangulata megkapó, semmi máshoz nem hasonlítható...
Az építőipar valóban haldoklik. Most semmi okosat nem tudok írni, de ha valaki ácsot keres, gondolok Rátok.