2009-11-20

Technikai malőr

Ezt most jól elszúrtam... elnézést kérek kedves Olvasóimtól, de történt egy kis technikai malőr: férjemnek szerettem volna egy cserépkályhás blogot létrehozni, és az ő templétjét a sajátomba másoltam... JAJJ, HELP!!!!!

Amíg visszaállítom a régi köntöst, az időbe telik, annál is inkább, mert hétfőre egy modulzáró vizsgám lesz pénzügyi és vállalkozásfinanszírozási, valamint adózási ismeretekből... így most nem fogok tudni vele foglalkozni.

Az alapsablont már megtaláltam, viszont az összes többi menüt, linket újra kell szerkesztenem.

Vizsga utáni napokon viszont gőzerővel dolgozom az ügyön.

5 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Jajj, és előtte nem mentetted el a sablonodat? Ezek szerint nem...
Viszont ez jó, hír, hogy lesz egy cserépkályhás blog. Már várom.
A vizsgához pedig egy vödörrel, vagy inkább egy káddal!

Bodzás Vendégház írta...

Huhh, ilyen vizsgát valamikor én is tettem...
Sok sikert hozzá! Várjuk a blog javítását és az újat is!

Vályogvető írta...

Látom, hogy lassan visszatér a "régi" rend. Az új kép a webnapló beírással és az otthon melege csak nekem új?
Mert akkor c@vinton...
Hogy sikerült a 7vége?

Vályogvető írta...

Nem sikerült az otthon melege link. Remélem most OK!

Annamarie írta...

Vályogvető: nem csak neked új, hanem mindenkinek :-)
Az otthon melege link lesz a kályhás blog, még szerkesztés alatt áll.

A hétvégénk nagyon jól telt, hamarosan írok majd róla, köszönöm kedves kérdésed.