2009-11-27

Kellemes...

Ma reggel igazi meglepetésben részesültem (mint már eddig többször is blogger-életem folyamán), Palócprovence-től kaptam az alábbi bögrét (remélem, finom, tejszínes kávé van benne :-)), amelyet ezúton is nagyon köszönök:




Én is hasonlóan kellemesen érzem magam nagyon sok blogban, hiszen a kedvenc blogjaim sora is folyamatosan bővül, kiváltképp, ha parasztházas/kistelepülési, gaszto- avagy kertes blogokról van szó.

Természetesen kedvenc bloggereim közül sokan már előzőleg megkapták e kedves bögrét, én viszont most nekik szeretném (mindenféle továbbküldési kötelezettség nélkül) továbbadni:


- Bodza Zsuzsinak

- kedves Ferenc (kód715) barátunknak

- Vályogvetőnek

- Portának

Remélem, hogy állandó és alkalmi olvasóim a jövőben is kellemesen fogják magukat érezni, ha benéznek hozzám!

5 megjegyzés:

Vályogvető írta...

Köszönöm a kedvességed, én is jól érzem magam nálad!

Bodzás Vendégház írta...

Annamarie én is köszönöm a kedvességed, s remélem, ízlik a virtuális tejeskávé :))

Unknown írta...

Kedves Annamarie!
Ezért a KVért meg a jelszavamat is megkerestem! Hétfőn úgy kezdtem a napot, hogy a gépem sztrájkba lépett és ezt annyira megszokta, hogy úgy döntött nyugdíjas lesz az összes adattal programmal együtt. Köszönöm szépen a KVt!
Remélem jól vagytok! Nekünk izgalmas sokat nevetős hétvégénk volt. Egy baj van, csak vele mindent nem lehet leírni a blogban így szűkítenem kell majd. (ha végre lesz egy kis időm)
Ferenc

Csermely írta...

Megkérdeztem a páromat és kiderült hogy a gyakorlaton egymás mellett építettek. Szóval még is merik is egymást. Hiába kicsi a világ!

porta írta...

Örülök, hogy a Vidéki Portát is a kellemes helyek között tartod számon.