2014-01-31

Ismerjük meg egymást!

Ugyan nem ezen cím alatt, de évekkel ezelőtt már futott ilyen játék itt a bloggerek között, talán a régebb óta írogatók emlékeznek még rá. Engem most Kovtama, Lidike és nem utolsó sorban Gandalf is felkért a játékra, így most eleget teszek e kedves kéréseknek.

A játékszabályok a következők:

  1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  1. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  1. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
  1. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

És a 7 dolog rólam (ez a feladat neheze):

1. Imádom az állatokat (kivéve a pókokat, férgeket, bogarakat, különféle csúszómászókat) és többre is becsülöm őket, mint egyik-másik embertársamat.
2. Engem nagyon rossz helyre pottyantott le a gólya, mert a mediterrán vidékért vagyok teljesen oda: virágok, cserjék, bokrok, ételek-italok, tenger, időjárás és maga a mediterrán életérzés teljesen hatalmába tud keríteni, főleg ha olyan területen járok.
3. Nagyon szeretem a régi tárgyakat, nem véletlenül lakunk egy 115 éves házban. 
4. Az egyszerű dolgok, megoldások híve vagyok. Szerintem az egyszerű dolgok a legszebbek, amúgy pedig a szépség megítélésével kapcsolatban osztom Immanuel Kant, egy XVIII. századi filozófus eszméjét: "Szép az, ami érdek nélkül tetszik".
5. Nem bírom az igazságtalanságot és a képmutatást, egyszerűen dühít és felháborít, nagyon rosszul kezelem.
6. Kifejezetten utálom a tömeget, és ha már 10 ember van körülöttem, nekem az már tömegnek számít. 
7. Szeretem hallgatni a csendet.

Most megpróbálok 7 olyan embert választani, akiket még senki nem pécézett  ki magának (ha esetleg mégis, akkor bocs):

1. Messzenéző Minyon: http://enkisfalum.blogspot.hu/








4 megjegyzés:

Adrienn írta...

Köszönöm, amint tudok, eleget teszek a felkérésnek :)

baratella írta...

Benéztem! köszi!
Tetszik amiket magadról írtál.
Tiszteletet érdemel, ahogy felvállaltátok az Őrségi és a falusi életet.

Juhmeli írta...

Köszönöm Annamarie, hogy kipécéztél, te már a harmadik vagy, aki felkért. Remélem nem bántalak meg, ha csak a háttérből figyelem azokat, akik nem lusták játszani. Én már csak ilyen távolról megfigyelős maradok.

Messzenéző Minyon írta...

Nagyon köszönöm a felkérést. Nem tudom biztosra ígrni, hogy eleget is teszek neki, mert még sokkal fontosabb írnivalóm volna előbb és mostanában folyton utazgatunk-telelgetünk, de igyekszem nem elfelejteni.