2009-09-03

Nem találom magam...

... illetve a blogom igazi arcát. Akik olvasnak, azoknak biztosan feltűnik a mostani design-váltás. Kénytelen voltam váltani, hiszen az előzőben nem jelent meg a dátum, az, hogy ki a szerző, picik voltak a betűk (a felkínált lehetőségből, ha nagyobbra váltottam, az meg túl nagy volt - ergo: nekem semmi sem jó). Így inkább más után néztem. Bár azért hozzáteszem, hogy az előző template fenyőerdős hátterét - amely olyannyira jellemző az Őrségre - nagyon sajnálom. Még Hédi ajánlott augusztus elejei bejegyzésében egy nagyon jó kis oldalt, ahonnan millió blog-sablont lehet letölteni, ez is és az előző template is onnan van/volt. Lassacskán talán magamra lelek... bár Szomoróc rettenetesen hiányzik.

4 megjegyzés:

Hedvig írta...

Szép így. Nem is olyan apró dolog sablont cserélni.

Messzenéző Minyon írta...

Szép ez a sablon, de valóban nem apró dolog váltani. Ha létező sablonok között keresel, akkor nem egyszerű megtalálni a tutit, ami legjobban tetszik. Ha meg Te építesz, akkor sosem vagy benne biztos, hogy attól, hogy Neked tetszik, még ízléses, én legalábbis így vagyok vele. És a tudás (nemtudás) is korlátokat szab.
Én most ráadásul honlapot is építgetek, de talán erről fogok is majd írni.

Annamarie írta...

Hát nálam leginkább a nemtudás szabja a határokat, még pedig erősen... attól függetlenül, hogy próbálok utánaolvasni, autodidakta módon megtanulni a blogszerkesztés csínyját-bínját. Tervbe vettem, ha végzek a pénzügyes sulival, beiratkozom egy web-szerkesztő tanfolyamra.

Palócprovence írta...

Végre tudlak olvasni! Mostanában nem jött be nálam az oldalad.
Egyébként én is kacérkodtam ezzel a sablonnal.:)