2009-08-17

Hosszú hétvége közeledik


Rövid hetünk lesz, hisz hét közepén Államalapításunkat ünnepeljük, így négy napos lesz a hétvége. Mi leginkább azt ünnepeljük, hogy újra láthatjuk Szomorócot és a mi kis házunkat. Igaz, nem négy, hanem csak három napban, mivel férjem augusztus 20-án elvileg dolgozik...




Tervünk is van a három napra: Laca tovább folytatja a megkezdett fürdőszobai munkálatokat, értem itt a csempézést és padlólap lerakást, én pedig ugyancsak folytatom a már előzőleg megkezdett ablak mázolást. A hálószobában pont az ajtóval szemben lévő ablakhoz még hozzá sem nyúltam és épp itt az ideje, hogy még a rossz idő beköszönte előtt azt is rendbe hozzam. És akkor már csak a fürdőszoba ablak maradt hátra, amelyet még ugyancsak a rossz idő beállta előtt kéne renoválni. A hálószoba ablak vonatkozásában már a múltkor felmértem a helyzetet: bizony lesz rajta munka bőven. Ugyanis a külső ablakszárnyak erős felújítást igényelnek, hiszen az ablaküveget is csak az imádság tartja, hiányzik a gittelés, illetve oly régi, hogy már kipotyogott. Na ez az a munka, amely számomra a teljes utálatot testesíti meg, hát üveges sem lennék, az biztos! A fa ablakkeret is glettelésre, csiszolásra szorul, így úgy vélem, hogy a négy ablakszárnnyal és a széles tokkal egész hétvégén elleszek...

Mivel most csak kettecskén (illetve Nudli kutyával hármasban) utazunk, így végre a már jó ideje ígérgetett fotókat is el tudom készíteni. (A fotózás részemről valahogy mindig elfelejtődik, de mentségemre felhoznám, hogy a múlt alkalommal is tele voltunk vendégekkel. Én pedig jó háziasszony lévén nem a fotózással töltöm a drága időmet.) Örülök, hogy ezidáig senki nem kérte rajtam számon, pedig már 3-4 bejegyzéssel korábban is ígérgettem.

3 megjegyzés:

Hedvig írta...

Nagyon szép az új blog, gratulálok!

Annamarie írta...

Köszönöm Hédi! Ideje volt már kicsit frissíteni.

Messzenéző Minyon írta...

Ejha! Igen sok mindent tervezel arra a három napra! De ügyesek vagytok, biztos sikerülni is fog.